ولنتاینتون مبارکــــــــــــــ بحث اعتقاد به ولنتاینو اینا نیست... هرکی عاشقه و هر روز این عشق در جریانه و چه خوبه یک روز در سال برای وجودش جشن گرفته بشه... ++حالم خوب نیست:) +ادامه واس دل خودمه:)...