تا سربازی یجورایی تموم بشه و آقا محسن من بیاد پایان دوره
و بعدش 7ام عید بره امضاهاشو بگیره و کلا دیگه تموم بشه...
این 6 روز داره به عزیزدلم خیلی سخت میگذره بخصوص اینکه
خیلیم دل تنگ خانوم خوشگلشه :d
+با گوشی اومدم کامنتارو خوندمو جواب میدم^_^
سکآنس هآی عشق من و تو...ما را در سایت سکآنس هآی عشق من و تو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 315