
سلام به کسایی ک منتظر بودن تا بنویسم xa0عیدتون خیلی پساپس مبارک^_^ محسن سربازیش تموم شده و به طور خیلی شدیدی هم خودش هم من غصه داریم برای داشتن یه کار خوب... از خدا میخوام بهش کمک کنه... خدایا یکم با مام باش.همش بابقیه نباش:( اون از اون همه دوری... اینم از این... کی به یه آرامش نسبی میرسیم ما!!!!!!!! محسن ادامه تحصیلو شروع کرده و خیلی دوس داره سرو سامون بگیره بچم:( توی این مدت ما باهم یه عروسی رفتیم برای اولین بار^_^ و واس تولدم ک توی 21 فروردین جشن گرفتم قبلش رفتیم آتلیه^_^ همین چند دقیقه پیش ه...
ادامه مطلب