عیدتون خیلی پساپس مبارک^_^
محسن سربازیش تموم شده و به طور خیلی شدیدی هم خودش هم من غصه داریم برای
داشتن یه کار خوب...
از خدا میخوام بهش کمک کنه...
خدایا یکم با مام باش.همش بابقیه نباش:(
اون از اون همه دوری...
اینم از این...
کی به یه آرامش نسبی میرسیم ما!!!!!!!!
محسن ادامه تحصیلو شروع کرده و خیلی دوس داره سرو سامون بگیره بچم:(
توی این مدت ما باهم یه عروسی رفتیم برای اولین بار^_^ و واس تولدم ک توی 21 فروردین جشن
گرفتم قبلش رفتیم آتلیه^_^ همین چند دقیقه پیش هم زنگ زدن که بیاین عکستونو بگیرین^_^
کم کم داریم میریم توی ششمین سال دوستی و من خستم از یواشکی بازی,از حرف خوردن و...
باور نکردنیه که هنوزم از مادرشوهر تیکه بخوری!!!!!!!!!!!!!!!
خستم ولی سعی میکنم واس محسن پر انرژی باشم :(
مرده من به امید من هر کاری میکنه^_^ عزیزدلم:(
+خدایا یکم به قلبای همه شادی و آرامش بده به جیبا پول و بیکارا یه کار خوب:( انقدر رفیق بعضیا
نباش:(
+وقتی روز زن منو مال خودش میدونه و با یه عکس خوشالم میکنه^_^
_ میدونم خیلی بهم ریخته نوشتم
ولی میام میخونمتون و کامنتارو جواب میدم عزیزام
سکآنس هآی عشق من و تو...
ما را در سایت سکآنس هآی عشق من و تو دنبال میکنید
برچسب: شروع جدید,شروع جدید سریال حریم سلطان,شروع جدید خندوانه,شروع جدید عمر گل لاله,شروع جدید زندگی,شروع جديد,شروع ترم جدید دانشگاه ها,شروع کار جدید,شروع فصل جدید لالیگا,شروع ترم جدید دانشگاه پیام نور, نویسنده: بازدید: 259