
سلام به تموم کسایی که همیشه میخوننمون... این روزای منو محسن پر از عشقه و ما خیلی آرامش داریم... 5شنبه باهم رفتیم اداره ی کاریابی برای محسن امیدوارم که نتیجه ای داشته باشه!!! فقط ته دلم یکم غصست برای همه ی نشدناااا... تا میام پر از انگیزه بشم یه چیزی هست که نشه...! ++دارم کامنتاتونو جواب میدم xa0...
ادامه مطلب