این روزای منو محسن پر از عشقه و ما خیلی آرامش داریم...
5شنبه باهم رفتیم اداره ی کاریابی برای محسن امیدوارم که نتیجه ای داشته باشه!!!
فقط ته دلم یکم غصست برای همه ی نشدناااا...
تا میام پر از انگیزه بشم یه چیزی هست که نشه...!
++دارم کامنتاتونو جواب میدم

سکآنس هآی عشق من و تو...
ما را در سایت سکآنس هآی عشق من و تو دنبال میکنید
برچسب: عآشقانه ها,متن عآشقانه,اس عآشقانه,شعر عآشقانه,عکس عآشقانه,داستان عآشقانه,رمان عآشقانه,جملات عآشقانه,عکسهای عآشقانه,پیام عآشقانه, نویسنده: بازدید: 162