سکآنس هآی عشق من و تو

متن مرتبط با «قاطی پاتی جدید» در سایت سکآنس هآی عشق من و تو نوشته شده است

شروع جدید...

  • نیلوبلاگ

    سلام به کسایی ک منتظر بودن تا بنویسم xa0عیدتون خیلی پساپس مبارک^_^ محسن سربازیش تموم شده و به طور خیلی شدیدی هم خودش هم من غصه داریم برای داشتن یه کار خوب... از خدا میخوام بهش کمک کنه... خدایا یکم با مام باش.همش بابقیه نباش:( اون از اون همه دوری... اینم از این... کی به یه آرامش نسبی میرسیم ما!!!!!!!! محسن ادامه تحصیلو شروع کرده و خیلی دوس داره سرو سامون بگیره بچم:( توی این مدت ما باهم یه عروسی رفتیم برای اولین بار^_^ و واس تولدم ک توی 21 فروردین جشن گرفتم قبلش رفتیم آتلیه^_^ همین چند دقیقه پیش ه...

    ادامه مطلب
  • قاطی پاتی

  • نیلوبلاگ

    سلام به همه ی دوستای گلم سالروز عشقمون گذشت و ما الان داریم روزای ورود به 6 سالگی رو میگذرونیم یه سورپرایز توپ انجام شد برای مرد کوچولوی زندگیم ^__^ +توی این شب های عزیز مارو از دعاتون بی نصیب نذارید :X + پیج اینستا زدم هرکی که دوس داشت اونجا هم کنارمون باشه چون یه سری از مهربونا خواستن که ما اینستا هم باشیم آدرسش: manotolove.samo اینو سرچ کنید بیاید پیشمون همزمان هم اینجا مینویسم هم اونجا ولی دیگه اینجا عکس نمیذارم چون سخته برام آپلود کردنشxa0 ...

    ادامه مطلب