تو یار منو جان منی:)

خرید بک لینک
دلم یه جشن و شادی دونفره خواست میون این همه فکرای منفی و

سختیا و مشکلات...

که نتیجش شد این کلیـــــــــک

آخ که چقدر دلم رسیدن میخواد و چقدر خسته ام...

آهنگ دیوونه محسن چاووشی میتونه راحت اشکمو دربیاره...

احساس میکنم یه سری از اطرافیان نمیخوان باور کنن که من خیلی عاشقم

شاید واسه ی زیادی محکم بودنمه:(

ولی عشق یعنی چقدر بتونی در مقابل مشکلات روبه روتون طاقت بیاری و منو محسن مشکلاتی

رو گذروندیم که سربازی یک دهمش نمیشه که اینا برای خودمونم میمونه و نیازی نیست بدونن^_^

پس ب نظرم راه داره تا به ما برسن^_^

سکآنس هآی عشق من و تو...

ما را در سایت سکآنس هآی عشق من و تو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 226 تاريخ: جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 0:41

صفحه بندی