سختیا و مشکلات...
که نتیجش شد این کلیـــــــــک
آخ که چقدر دلم رسیدن میخواد و چقدر خسته ام...
آهنگ دیوونه محسن چاووشی میتونه راحت اشکمو دربیاره...
احساس میکنم یه سری از اطرافیان نمیخوان باور کنن که من خیلی عاشقم
شاید واسه ی زیادی محکم بودنمه:(
ولی عشق یعنی چقدر بتونی در مقابل مشکلات روبه روتون طاقت بیاری و منو محسن مشکلاتی
رو گذروندیم که سربازی یک دهمش نمیشه که اینا برای خودمونم میمونه و نیازی نیست بدونن^_^
پس ب نظرم راه داره تا به ما برسن^_^
سکآنس هآی عشق من و تو...
ما را در سایت سکآنس هآی عشق من و تو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 226